დღიური 6 მარტი, 2016 წელი.
1.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება ტესტებში: სუსტი, ძლიერი, საშუალო
2.სააზროვნო უნარების გათვალისწინებით ტესტის შედგენა
3.განვიხილეთ ბლუმის, მარზონისა და გარდნერის თეორიები
4.ვისაუბრეთ რამდენად საჭიროა მოსწავლეთა სხვადასხვა საჭიროებების გსთვალისწინება
5.გეგმაში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლება
6.გავწერეთ დავალებები სუსტი და მაღალი აკადემიური მისწრების მოსწავლეთათვის
7. გეგმა შევავსეთ ბოლომდე, ავტვირთეთ ღრუბლებში და მივაბით ბლოგს.
8.ბლოგების მისამართები გადავუგზავნეთ ტრენერს ქ-ნ ხათუნა ციხელაშვილს
No comments:
Post a Comment